پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 151072
برگزاري تظاهرات عليه جنايات آل سعود در چهارمحال و بختياري
تاریخ انتشار : 1394/01/26 12:47:28
نمایش : 1193
رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان گفت: تظاهرات عليه جنايات آل سعود نسبت به مردم مظلوم يمن پس از اقامۀ نماز جمعه اين هفته(۲۸/۱/۹۴) در ميعادگاه‌هاي نماز جمعه سراسر استان برگزار مي‌گردد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار به نقل از جهانبين نيوز علي گرجي با محکوم کردن جنايات آل سعود در کشتن کودکان بي‌دفاع و اقدامات ددمنشانه ديگر گفت: در ادامۀ موج محکوميت هاي پي در پي داخلي عليه اقدامات شنيع و حملات وحشيانه رژيم آل سعود به کشور و مردم مظلوم و بي پناه يمن مردم خداجو و بصير استان به ويژه نمازگزاران جمعه، همچون گذشته با حضور حماسي خود با فريادهاي کوبنده، سکوت مجامع بين‌المللي را خواهند شکست.

گرجي از برگزاري اين تظاهرات در ۲۳ ميعادگاه نماز جمعه سراسر استان خبر داد و افزود: اين تظاهرات در شهرکرد مرکز استان از مصلاي بزرگ امام خميني(ره) آغاز مي‌شود و پس از طي مسير چهاراه بوعلي به سمت ميدان دانش ادامه دارد.

وي با ابراز اميدواري از حضور حماسي مردم در اين تظاهرات تصريح کرد: شرايط حساس منطقه و اوضاع يمن و اقدامات شنيع آل سعود دل هر آزادمرد مسلماني را آزرده است و اميدواريم خداوند متعال دين اسلام را از کينه و بدخواهي دشمنان و از توطئه‌هاي آل سعود خائن حفظ کند.

رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان بار ديگر از همه مردم ولايتمدار بام ايران براي حضور در تظاهرات روز جمعه ۲۸/۱/۹۴ در ميعادگاه‌هاي نماز جمعه سراسر استان دعوت کرد.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html